صفحه اصلی
قیمت طلا و ارز لحظه ای (ریال)

قیمت سکه و قیمت طلا امروز دوشنبه 28 تیر - پیش بینی مظنه طلا

قیمت طلا و قیمت سکه امروز 28 تیر 1400، قیمت طلای 18 عیار، قیمت طلای 24 عیار، قیمت سکه امامی انلاین امروز، مظنه طلای اب شده، نحوه خرید و فروش طلای آب شده در پله آهنی بازار بزرگ تهران؛ 0912139725902155574161


مظنه طلا و قیمت سکه امروز دوشنبه 1400/04/28 - پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۲۸ تیر

 

قیمت طلا ۱۸ عیار به دنبال ثبات نرخ ارز در صرافی ملی و با وجود افزایش نسبی نرخ ارز در بازار آزاد، کاهش یافت و به قیمت یک میلیون و ۴۹ هزار تومان رسید.

قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تحت تاثیر نرخ ارز و انس جهانی است از آنجایی که تعطیلی بازارهای داخلی داد و ستد را کاهش داده است و نرخ دلار در صرافی برای روز سوم ثابت ماند، باید منتظر ماند که فردا با بازگشایی بازارهای جهانی حرکت انس طلا در چه مسیری است.

با افزایش فشارهای تورمی به سطح بی سابقه ، بسیاری از تحلیلگران همچنان شاهد حمایت بیشتر از طلا هستند. علیرغم تهدیدهای پیش رو ، فدرال رزرو همچنان تورم بالاتر را موقت اعلام کرده و انتظار دارد موضع سیاست پولی فوق العاده تطبیقی ​​خود را برای آینده قابل پیش بینی حفظ کند.

 

قیمت طلای 18 عیار امروز 28 تیر 1400

 

قیمت طلای 24 عیار انلاین امروز 28 تیر

 

قیمت هر مثقال طلا امروز دوشنبه 28 تیر 1400

 

آدریان دی، رئیس Adrian Day Asset Management، گفت که همچنان نظر صعودی را در برابر طلا باقی مانده زیرا این فلز گران‌بها همچنان یک دارایی جذاب است زیرا بانک‌های مرکزی در سراسر جهان اعتبار خود را در بازارهای مالی از دست می‌دهند. او گفت:«بیشتر و بیشتر سرمایه‌گذاران به فدرال رزرو و سایر بانک‌های مرکزی اعتماد ندارند و آنها می‌فهمند که تورم قوی‌تر و پایدارتر از آنچه فدرال رزرو اعلام کرده بود، است.»

 

دنیای اقتصاد نوشت:

 

افت سکه با فشار دلار

افت قیمت دلار در روز یکشنبه موجب شد که سکه امامی نیز به حرکت کاهشی خود ادامه دهد. فلز گرانبهای داخلی دیروز ۱۰ هزار تومان افت را به ثبت رساند و به بهای ۱۰ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان رسید. تحلیلگران باور دارند که سکه وضعیت حساسی در آستانه حمایت ۱۰ میلیون و۵۰۰ هزار تومانی دارد و در صورت شکست آن، با افزایش فروش‌ها مواجه خواهد شد. افت قیمت سکه در روز یکشنبه موجب شد که حباب این فلز گرانبها نیز به سمت صفر میل کند. ساعت ۴ بعدازظهر روز گذشته حباب سکه در محدوده ۲ دهم درصدی قرار گرفت.

 

قیمت سکه امامی امروز انلاین دوشنبه 28 تیر

 

سردرگمی طلا در سیاستگذاری‌ها

اونس طلا در معاملات بازار جهانی هفته گذشته توانست بهای خود را به بالاترین سطح قیمتی در یک ماه گذشته برساند؛ به‌طوری‌که این فلز گرانبها عملکرد مثبت ۲۸/ ۰درصدی را در هفته تجربه کرد و در سطح ۱۸۱۲ دلار معاملات خود را در روز جمعه به پایان رساند.

طلا هفته گذشته با وجود قوی شدن ارزش شاخص دلار مقاومت کرد و تا نزدیکی ۱۸۳۰ دلار صعود کرد؛ اما مسیر این ارز در هفته جاری برای طلا اهمیت زیادی خواهد داشت. به‌علاوه اونس نسبت به بازار اوراق قرضه بسیار حساس مانده و این بازار ممکن است تحت‌تاثیر فشارهای تورمی جنب و جوش‌هایی را آغاز کند. همچنین تغییر سیاست‌های پولی فدرال رزرو ریسک جدی برای روند قیمتی بازار طلا محسوب می‌شود که احتمال دارد با توجه به این شرایط و نشست‌های پیش‌رو بهای اونس جهانی چندان دستخوش تغییرات نشود.

 

افت ناچیز سکه

قیمت سکه و طلا در ادامه سیر کاهشی نخستین روز کاری بازهم تحت فشار نزولی قرار گرفت. افت بهای اونس طلا دراخرین روز معاملاتی بازارهای جهانی و ناتوانی دلار در بازگشت به مرز مقاومتی آن، سبب افت سکه شد.

بهای سکه در داد و ستد‌های روز یکشنبه ضمن تعطیلات اخر هفته اونس طلا با کاهش کمی در نرخ دلار، افت ناچیزی داشت و به قیمت ۱۰میلیون و ۵۲۰هزار تومان عقب‌نشینی کرد. به گفته فعالان، افت طلای جهانی موجب تقویت انتظارات کاهشی از همان ابتدای روز شنبه در بازار شده و فروشندگان سکه پرقدرت ظاهر شدند. سطح ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی برای بازار سکه اهمیت زیادی دارد و در هفته‌های اخیر به‌عنوان یک حمایت قوی تلقی شده است که با رسیدن به چنین سطحی حمایت‌ها از سرگرفته می‌شود و اجازه نزولی بیشتر به آن داد نمی‌شود.

 

منبع: شهر خبر

 

بیشتر بخوانید:

قیمت جهانی طلا امروز 28 تیر

ربع سکه بخریم یا نخریم؟

 

جهت خرید و فروش طلای اب شده با بهترین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید: 09121397259 - 02155574161

 

می‌توانید برای آگاهی از آخرین اخبار طلا و سکه و نیز مشاهده ی جدیدترین مقاله ها، به طلای اب شده مراجعه نمایید.

1400/4/28,9:28:40 | Talaabshode

دیدگاه خود را به اشتراک بگزارید :

0 / 30