صفحه اصلی
قیمت طلا و ارز لحظه ای (ریال)

قیمت سکه، قیمت طلا و قیمت دلار امروز سه شنبه 23 تیر 1400

قیمت سکه,قیمت طلا امروز 1400/04/23، مظنه طلای آب شده,نحوه خرید و فروش قانونی طلای اب شده با بهترین قیمت در پله آهنی بازار بزرگ تهران؛ شماره تماس: 09122972005 - 02155574162


قیمت طلا امروز 23 تیر 1400 / پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۲۳ تیر

 

با توجه به روند بازار‌های جهانی در دو هفته گذشته، اگر اتفاق خاضی رخ ندهد، احتمال دارد روند قیمت انس جهانی تغییری نکند و قیمت‌ها در همین مسیر ادامه دهد.

افت قیمت دلار موجب شد که فروش‌ها در بازار سکه نیز به شکل معناداری افزایش پیدا کند. فلز گرانبهای داخلی دیروز ۶۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید. در برخی از مقاطع روز، سکه حتی در کانال ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی نوسان کرد،‌ ولی به نظر می‌رسد نوسان اونس طلا بالای مرز هزار و ۸۰۰ دلار موجب شد که معامله‌گران، سکه را در محدوده ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان نگه دارند.

تحلیلگران فنی تاکید دارند که فلز گرانبهای داخلی با از دست دادن حمایت ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی با دور جدیدی از افزایش فروش‌ها مواجه خواهد شد. سکه برای اینکه بار دیگر با افزایش معنادار قیمت مواجه شود، نیاز دارد که از مقاومت ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی عبور کند.

 

قیمت طلای 18 عیار انلاین امروز سه شنبه 23 تیر

 

قیمت سکه امامی انلاین امروز 23 تیر 1400

 

دنیای اقتصاد نوشت:

 

تثبیت بهای طلا

در حالی که در آستانه انتشار آمار تورم آمریکا دلار تضعیف شده و سبب افزایش اشتها برای خرید طلا شده است، قیمت طلا جهانی روز سه‌شنبه شاهد اندکی افزایش بود. به این ترتیب بهای این فلز گرانبها (در ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران) به ۱۸۱۲ دلار رسید. کاهش بازده اوراق خزانه ۱۰ ساله آمریکا که به پایین‌ترین حد در پنج ماه اخیر رسیده عاملی بود که از افزایش قیمت طلا در روز گذشته پشتیبانی کرد. ماه گذشته و پس از اتخاذ موضعی در حمایت از سیاست انقباضی از سوی فدرال رزرو اونس طلا به پایین‌ترین رقم چهار سال اخیر سقوط کرد؛ اما با انتشار حواشی مبنی‌بر اینکه بانک مرکزی آمریکا تنها به‌دلیل ترس از افزایش تورم برای افزایش نرخ بهره عجله نخواهد کرد و ترمیم گسترده و همه‌جانبه بازار کار را مد نظر قرار خواهد داد، قیمت‌ها تثبیت شده است.

 

افت سکه در پی دلار

بازار طلا پس از یک هفته تعطیلی ناشی از تغییر وضعیت بیماری کرونا، شروع به کار کرد. اما برخلاف انتظارات حجم معاملات به‌دلیل کاهش تردد مردم تغییری نکرده و شرایط رکودی بازار هم تشدید شده است. مدتی است کم‌رمقی معاملات در بازار طلا و سکه به چشم می‌خورد و دلیل این امر بلاتکلیفی و کم‌جانی قیمت طلا است. تغییرات قیمت سکه در یک بازه محدود موجب دور شدن سفته‌بازان و نوسان‌گیران از این بازار شده و تعطیلی بازارها به‌دلیل کرونا مزید بر علت شده است. به این ترتیب بهای طلا و سکه در معاملات روز سه‌شنبه ضمن افزایش کم اونس طلای جهانی و کاهش بیشتر دلار در روز گذشته افت قیمت را به ثبت رساند. بر این اساس هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به ۱۰ میلیون و۶۰۰ هزارتومان رسید که نشان از کاهش ۶۰ هزار تومانی بهای آن در قیاس با روز کاری قبل دارد.

 

منبع: شهر خبر

 

بیشتر بخوانید:

قیمت سکه گرمی انلاین امروز 23 تیر 1400

قیمت طلای 24 عیار امروز چند؟

مظنه چیست؟ + همه چیز درباره مظنه 

 

جهت خرید و فروش طلای اب شده با بهترین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید: 09121397259 - 02155574161

 

می‌توانید برای آگاهی از آخرین اخبار طلا و سکه و نیز مشاهده ی جدیدترین مقاله ها، به طلای اب شده مراجعه نمایید.

1400/4/23,9:31:48 | Talaabshode

دیدگاه خود را به اشتراک بگزارید :

0 / 30