صفحه اصلی

مهم ترین نکات خرید فروش طلا در بازار | آنچه سرمایه گذاران بازار طلا نیاز دارند که بدانند !

سرمایه گذاری عبارت است از تبدیل وجوه مالی به یک یا چند نوع دارایی که برای مدتی در زمان آینده نگهداری خواهد شد. فرصت های سرمایه گذاری زیادی در چهارچوب اقتصاد داخلی ایران وجود دارد که به بررسی آن می پردازیم.

رادیوم چیست ؟ با نکات کلیدی در آبکاری رودیم آشنا شوید

1399/11/11

رودیم (rhodium) چیست؟

اول از همه، رادیوم یک فلز گرانبها و با ارزش در جهان است، که میتواند 10 تا 25 برابر قیمت طلا، ارزش گذاری شود. رودیوم یا به انگلیسی rhodium عضوی از خانواده فلز پلاتین است، که به رنگ سفید نقره ای است،از ویژگی های آن می‌توان شفافیتی بالا، ضد خوردگی، سخت تر از طلا و دوامی بالا را نام برد. با این حال، رودیم یک فلز با ساختار شکننده است که به راحتی شکل گرفته نمی‌شود. به همین دلیل از این فلز ارزشمند به تنهایی نمی‌توان برای ساخت کامل یک انگشتر استفاده کرد. اما هنگامی که از رودیم برای آب کاری جواهرات استفاده شود، دوام فلز افزایش پیدا خواهد کرد.

گروه پشتیبانی طلای اب شده همواره به دنبال کمک به شما برای شناخت بهتر فلزات گرانبها، جواهرات و ساخت جواهرات است، در این مقاله ما قصد داریم شما را با فلز ارزشمند رادیوم آشنا کنیم. تا آخر مقاله با ما باشید.

خرید و فروش طلا تنها با یک تکه کاغذ!

1399/6/3

اگر شما هم اهل معاملات در بازار طلا هستید حتما برایتان سوال پیش می‌آید که خرید و فروش طلای کاغذی قانونی است یا غیر قانونی؟ در این پست طلا اب شده قصد داریم در این رابطه به شما توضیح مفصلی بدهیم. با ما همراه باشید.

اگر به فکر خرید و فروش طلای دست دوم هستید دست نگه دارید!

1399/5/16

با افزایش قیمت طلا و کاهش ارزش پول ملی بسیاری از افرادی که دارای نقدینگی و سرمایه مازاد هستند به دنیال یافتن راهی جهت پس انداز و حفظ ارزش پول خود می‌باشند. خرید و فروش طلای دست دوم یکی از راه‌‌هایی است که این روزها در میان افراد زیادی طرفدار پیدا کرده است. اما آیا معاملات طلا دست دوم ایده‌ی خوبی برای سرمایه گذاری است؟ با طلای اب شده همراه باشید تا به بررسی این نوع معاملات و نکات مهم هنگام خرید و فروش طلا دست دوم بپردازیم.

 

 

حباب قیمتی مثبت و منفی طلای اب شده در بازار طلا

1399/5/6

این روزها واژه‌ی حباب قیمتی را زیاد می‌شنویم. بسیاری از افرادی که در بازار سرمایه مشغول فعالیت هستند و یا در بازار طلا فعالیت می‌کنند با این اصطلاح آشنایی دارند. در این پست طلای اب شده قصد داریم به بررسی مفهوم حباب قیمتی و حباب طلا ابشده بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

 

خرید و فروش طلای اب شده شنبه ای یا شمشیر دو لبه؟

1399/4/26

یکی از انواع خرید و فروش طلا و سوداگری در بازار سرمایه خرید و فروش طلای اب شده به صورت شنبه ای است. در این مقاله قصد داریم صفر تا صد این نوع معاملات را برایتان بازگو کنیم با ما همراه باشید.

دلایلی که شما را ترغیب می‌کند طلای اب شده نقدی بخرید!

1399/4/8

یکی از سوالات پرتکراری که درباره‌ی سرمایه گذاری در بازار زرگران مطرح می‌شود این است که خرید طلای اب شده نقدی چه مزایایی دارد؟ در این پست قصد داریم تا مزایا و معایب این مدل سرمایه گذاری را برایتان توضیح دهیم. باما همراه باشید.

 

 

تفاوت طلای آب شده نقدی و کاغذی

1399/2/14

طلای اب شده به دو صورت نقدی و کاغذی معامله می شود قبل از هر توضیحی ابتدا به این سه سوال پاسخ می‌دهیم: طلای اب شده نقدی چیست؟، طلای اب شده کاغذی چیست؟، طلای اب شده شنبه ای و فردایی چیست؟ در این مقاله سعی داریم انواع معاملات و اصطلاح کاغذی را برای شما به زبان ساده توضیح دهیم.

چگونه با سرمایه کم و قراردادهای اتی وارد بازار طلا و سهام شویم

1399/2/4

آیا می شود با سرمایه کم وارد بازار طلا شویم؟ این کار چطور ممکن است؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا به تفضیل نحوه ورود به بازار سرمایه گذاری را برایتان توضیح دهیم.

چرا طلاهای خود را آب کنیم؟

1399/2/2

چگونه طلاهای خود را اب کنیم؟

اگربالا رفتن قیمت طلا شما را وسوسه کرده است تا جواهرات غیرقابل استفاده ی خود را بفروشید شرکت ها، کارگاه ها و افراد  بی شماری در سراسر دنیا وجود دارند که دوست دارند طلاهای شما را خریداری کنند.

 

سرمایه گذاری در بازار طلا چگونه است؟

1399/1/31

شاید شما هم جز آن دسته از افرادی باشید که به دنبال فرصت های جدید برای درآمد زایی و سرمایه گذاری می‌گردید ولی نمی‌دانید از کجا شروع کنید و میان گزینه‌های متفاوت سردرگم شده‌اید در این مقاله سعی میکنیم بازار طلا و نحوه ی ورود به آن و چالش‌های پیش روی شما را باهم بررسی کنیم.