صفحه اصلی

خرید و فروش طلای اب شده، نکات خرید و فروش طلای اب شده

قیمت-گذاری-طلای اب شده-شمش طلا

طلای اب شده چیست و چگونه بر روی آن قیمت می گذارند؟ ما میخواهیم در این پست طلای اب شده تمامی نکاتی که به طلای اب شده مربوط است را برایتان توضیح دهیم.

سرمایه گذاری در بازار شنبه ای

یکی از انواع خرید و فروش طلا و سوداگری در بازار سرمایه خرید و فروش طلای اب شده به صورت شنبه ای است. در این مقاله قصد داریم صفر تا صد این نوع معاملات را برایتان بازگو کنیم با ما همراه باشید.

خرید اب شده نقدی

یکی از سوالات پرتکراری که درباره‌ی سرمایه گذاری در بازار زرگران مطرح می‌شود این است که خرید طلای اب شده نقدی چه مزایایی دارد؟ در این پست قصد داریم تا مزایا و معایب این مدل سرمایه گذاری را برایتان توضیح دهیم. باما همراه باشید.

 

 

ری گیری طلای اب شده

یکی از بازارهای پرتلاطم و پرطرفدارسرمایه گذاری این روزها بازار طلا است. اگر اندکی درگیر این بازار شده باشید حتما تا به حال نام ری گیری و انگ زدن را شنیده‌اید. درمقالات قبلی راجع به این موضوع توضیحاتی ارایه داده‌ایم اما در این پست قصد داریم تا به تفضیل درباره‌ی ری گیری و عیار سنجی طلای اب شده و انگ زدن صحبت کنیم.

 

 

طلای اب شده کاغذی ونقدی چه تفاوتی باهم دارند؟

طلای اب شده به دو صورت نقدی و کاغذی معامله می شود قبل از هر توضیحی ابتدا به این سه سوال پاسخ می‌دهیم: طلای اب شده نقدی چیست؟، طلای اب شده کاغذی چیست؟، طلای اب شده شنبه ای و فردایی چیست؟ در این مقاله سعی داریم انواع معاملات و اصطلاح کاغذی را برای شما به زبان ساده توضیح دهیم.

طلا و جواهرات قدیمی و بدون استفاده در کنار هم

چگونه طلاهای خود را اب کنیم؟

اگربالا رفتن قیمت طلا شما را وسوسه کرده است تا جواهرات غیرقابل استفاده ی خود را بفروشید شرکت ها، کارگاه ها و افراد  بی شماری در سراسر دنیا وجود دارند که دوست دارند طلاهای شما را خریداری کنند.

 

چطوری وارد بازار طلا شویم؟

شاید شما هم جز آن دسته از افرادی باشید که به دنبال فرصت های جدید برای درآمد زایی و سرمایه گذاری می‌گردید ولی نمی‌دانید از کجا شروع کنید و میان گزینه‌های متفاوت سردرگم شده‌اید در این مقاله سعی میکنیم بازار طلا و نحوه ی ورود به آن و چالش‌های پیش روی شما را باهم بررسی کنیم.

نحوه ذوب کردن طلا

پیشتر راجع به نحوه‌ی ذوب طلا و تهیه‌‌ی طلای اب شده نکاتی را گفتیم اگر مایل به دانستن راه‌های تهیه آن هستید به مقاله‌ی چگونه طلا را ذوب کنیم حتما سر بزنید.

هرآنچه باید درباره‌ی طلای اب شده و نحوه تولید آن بدانید

طلاهای دست دوم و شکسته که دیگر بدون استفاده‌اند را به کارگاه‌های طلا فروشی می‌دهند تا آن هارا ذوب کنند و دوباره به چرخه‌ی تولید مصنوعات طلا برگردانند. در واقع طلا ابشده یکی از مواد اولیه کارگاه‌ها و کارخانجات طلاسازی است. اما جالب است بدانید این نوع طلا قابل خریداری و فروش است و شما می‌توانید با خرید و فروش به موقع آن سود کنید وبه فکر سرمایه گذاری و افزایش سرمایه خود باشید. در این مقاله قصد داریم هرآنچه باید درباره‌ی طلای اب شده و نحوه تولید آن بدانید را برای شما بازگو کنیم با ما همراه باشید.