صفحه اصلی

سکه از مرز 12 میلیون تومان گذشت افزایش قیمت سکه

1399/6/23

سکه از مرز ۱۲ میلیون تومان عبورکرد!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دنیای اقتصاد، این دو دارایی با ارزش، با شکست این سطوح به قله‌های قیمتی تاریخی جدیدی دست پیدا کردند؛ دلار هرگز بالای نقطه ۲۵ هزار و ۹۰۰ تومانی حتی به‌صورت لحظه‌ای معامله نشده بود و سکه امامی هم برای اولین‌بار، بالای سطح ۱۲میلیونی نوسان کرد.

شکست این سطوح و رسیدن به قله‌های قیمتی جدید، زمینه‌ساز نگرانی بیشتر برخی فعالان بازار شده بود. همچنان عده‌ای در تردید برای خرید بودند و اعتقاد داشتند، نوسانات روزهای اخیر از جنس هیجان است، این در حالی بود که گروه دیگری باور داشتند، عبور از این سطوح، بازیگران فنی را با اطمینان بیشتری در موقعیت خرید قرار خواهد داد. گروهی باور دارند، نوسانات روزهای اخیر بازار در دوعامل، تغییر سمت و سوی انتظارات ناشی از اخبار سیاسی و ضعف عرضه در سمت معاملات حواله‌ای ریشه دارد؛ این در حالی است که گروه دوم بر بالا رفتن تقاضا تاکید می‌کنند؛ از نگاه آنها، بخشی از این تقاضا جنس احتیاطی دارد و بخشی دیگر حاصل ورود نقدینگی به بازار ارز از سایر بازارها و به‌طور مشخص بازار سهام است.

در این میان، عوامل جزئی‌تری نیز برای افزایش قیمت‌ها در بازارها مطرح می‌شوند؛ مانند معاملات ارز و سکه در اتاق‌های معاملاتی کانال‌های تلگرامی. با این حال این معاملات همیشه در بازار وجود داشته‌اند و در بسیاری از اوقات، قادر نبوده‌اند در قیمت‌ها تغییرات خاصی ایجاد کنند. درنتیجه به نظر می‌رسد افزایش قیمت‌ها در این کانال‌ها هم خود معلول متغیرهای دیگری باشد.

طلا در طبیعت چگونه یافت میشود؟ سنگ طلا، روش های استخراج طلا

1399/6/22

بسیاری از افراد به دنبال این هستند که طلا در طبیعت چگونه یافت میشود؟ امروز اینجا هستیم تا شما را با نحوه تشکیل و یافتن طلا در طبیعت آشنا کنیم. با ما همراه باشید و در پایان نظرات خود را برای ما بنویسید.

اگر شما هم به دنبال نحوه خرید و فروش قانونی طلای اب شده، قیمت سکه و قیمت به روز طلا هستید، با کارشناسان ما در بازار بزرگ تهران، پله آهنی در تماس باشید و تمامی سوالات خود را از ما بپرسید: 091213972590215557416102155574162

آیا سرمایه گذاری در بازار طلا تصمیم هوشمندانه‌ای است؟

1399/6/17

اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که با خودتان فکر می‌کنید چرا باید در بازار طلا سرمایه گذاری کنیم با طلای اب شده همراه باشید تا به بررسی دلایل این امر بپردازیم.

 

ربع سکه بخریم یا نخریم؟

1399/6/13

کارمزد پایین، خریداران همیشگی و سود بالا از جمله دلایلی است که موجب محبوبیت ربع سکه میان سوداگران بازار طلا شده است. بسیاری از افرادی که به دنبال سرمایه گذاری مطمئن می‌گردند و در عین حال سرمایه چندانی در اختیار ندارند خرید و فروش ربع سکه را به عنوان یک راه حل مطمئن انتخاب می‌کنند. اما آیا واقعا این نوع سرمایه گذاری سود ده است؟

با طلای اب شده همراه باشید تا به بررسی مزایا و معایب خرید و فروش ربع سکه بپردازیم.

خرید و فروش طلا تنها با یک تکه کاغذ!

1399/6/3

اگر شما هم اهل معاملات در بازار طلا هستید حتما برایتان سوال پیش می‌آید که خرید و فروش طلای کاغذی قانونی است یا غیر قانونی؟ در این پست طلا اب شده قصد داریم در این رابطه به شما توضیح مفصلی بدهیم. با ما همراه باشید.

انس طلا و مثقال در بازار ایران - انس در بازار طلا به چه معنی است؟

1399/5/30

اگر هنوز هم در رابطه با انس طلا و اینکه هر کیلو طلا چند انس است اطلاعاتی ندارید، بهتر است تا آخر این پست طلا اب شده را مطالعه بفرمایید.

اگر به فکر خرید و فروش طلای دست دوم هستید دست نگه دارید!

1399/5/16

با افزایش قیمت طلا و کاهش ارزش پول ملی بسیاری از افرادی که دارای نقدینگی و سرمایه مازاد هستند به دنیال یافتن راهی جهت پس انداز و حفظ ارزش پول خود می‌باشند. خرید و فروش طلای دست دوم یکی از راه‌‌هایی است که این روزها در میان افراد زیادی طرفدار پیدا کرده است. اما آیا معاملات طلا دست دوم ایده‌ی خوبی برای سرمایه گذاری است؟ با طلای اب شده همراه باشید تا به بررسی این نوع معاملات و نکات مهم هنگام خرید و فروش طلا دست دوم بپردازیم.

 

 

سکه امامی چیست و چه تفاوتی با سکه بهار ازادی دارد - سکه طرح جدید و قدیم

1399/5/12

سکه طلا بهار ازادی در دو نوع سکه امامی (طرح جدید) و سکه بهار آزادی (طرح قدیم) در بازار وجود دارد. اگر اهل خرید و فروش سکه باشید حتما می‌دانید قیمت سکه امامی بیشتراز سکه بهار ازادی است. این در حالی است که عیار و وزن این دو سکه کاملا یکسان است. در این پست طلای اب شده قصد داریم تا علت این تفاوت قیمت سکه امامی و بهار ازادی را باهم بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

حباب قیمتی مثبت و منفی طلای اب شده در بازار طلا

1399/5/6

این روزها واژه‌ی حباب قیمتی را زیاد می‌شنویم. بسیاری از افرادی که در بازار سرمایه مشغول فعالیت هستند و یا در بازار طلا فعالیت می‌کنند با این اصطلاح آشنایی دارند. در این پست طلای اب شده قصد داریم به بررسی مفهوم حباب قیمتی و حباب طلا ابشده بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

 

سکه گرمی چیست - نکات مربوط به سکه گرمی

1399/4/29

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازار طلا خرید و فروش سکه است. سکه‌ی طلا توسط بانک مرکزی و در انواع مختلفی از جمله سکه بهار آزادی، نیم سکه و ربع سکه وارد بازار می‎‌شود. بسیاری از کسانی که در فکر افزایش سرمایه و یا حفظ ارزش پول خود هستند اقدام به انجام معامله در این بازار سرمایه می‌کنند. از طرف دیگر بالا رفتن قیمت سکه، خرید آن را برای بسیاری از افراد سخت‌ کرده است از همین رو در سال‌های اخیر نوع دیگری از آن به نام سکه گرمی وارد بازار شده است. با طلای اب شده همراه باشید تا دراین پست به بررسی خرید و فروش سکه گرمی بپردازیم.