صفحه اصلی

مهم ترین نکات خرید فروش سکه در بازار | آنچه سرمایه گذاران بازار سکه نیاز دارند بدانند !

سرمایه گذاری عبارت است از تبدیل وجوه مالی به یک یا چند نوع دارایی که برای مدتی در زمان آینده نگهداری خواهد شد. فرصت های سرمایه گذاری زیادی در چهارچوب اقتصاد داخلی ایران وجود دارد که به بررسی آن می پردازیم.

ربع سکه بخریم یا نخریم؟

1399/6/13

کارمزد پایین، خریداران همیشگی و سود بالا از جمله دلایلی است که موجب محبوبیت ربع سکه میان سوداگران بازار طلا شده است. بسیاری از افرادی که به دنبال سرمایه گذاری مطمئن می‌گردند و در عین حال سرمایه چندانی در اختیار ندارند خرید و فروش ربع سکه را به عنوان یک راه حل مطمئن انتخاب می‌کنند. اما آیا واقعا این نوع سرمایه گذاری سود ده است؟

با طلای اب شده همراه باشید تا به بررسی مزایا و معایب خرید و فروش ربع سکه بپردازیم.

سکه امامی چیست و چه تفاوتی با سکه بهار ازادی دارد - سکه طرح جدید و قدیم

1399/5/12

سکه طلا بهار ازادی در دو نوع سکه امامی (طرح جدید) و سکه بهار آزادی (طرح قدیم) در بازار وجود دارد. اگر اهل خرید و فروش سکه باشید حتما می‌دانید قیمت سکه امامی بیشتراز سکه بهار ازادی است. این در حالی است که عیار و وزن این دو سکه کاملا یکسان است. در این پست طلای اب شده قصد داریم تا علت این تفاوت قیمت سکه امامی و بهار ازادی را باهم بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

سکه گرمی چیست - نکات مربوط به سکه گرمی

1399/4/29

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازار طلا خرید و فروش سکه است. سکه‌ی طلا توسط بانک مرکزی و در انواع مختلفی از جمله سکه بهار آزادی، نیم سکه و ربع سکه وارد بازار می‎‌شود. بسیاری از کسانی که در فکر افزایش سرمایه و یا حفظ ارزش پول خود هستند اقدام به انجام معامله در این بازار سرمایه می‌کنند. از طرف دیگر بالا رفتن قیمت سکه، خرید آن را برای بسیاری از افراد سخت‌ کرده است از همین رو در سال‌های اخیر نوع دیگری از آن به نام سکه گرمی وارد بازار شده است. با طلای اب شده همراه باشید تا دراین پست به بررسی خرید و فروش سکه گرمی بپردازیم.

 

 

برای خرید و فروش سکه این نکات را بدانید

1399/4/23

در رابطه با اینکه سکه طلا چیست و چرا در خرید و فروش آن سود وجود دارد سوالات زیادی مطرح شده که به بررسی تمامی آنها خواهیم پرداخت.