صفحه اصلی
قیمت طلا و ارز لحظه ای (ریال)

افزایش قیمت طلای اب شده و نوسانات بسیار زیاد بازار طلا و ارز

با نوسانات بسیار زیاد بازار، درجریان اخبار روز باشید! در چند دقیقه با خلاصه سریع اخبار و نظرات تخصصی امروز را بخوانید.

 


(کیتکو نیوز) - قیمت طلای اب شده و نقره در معاملات روز ایالات متحده بالا است. بازارهای فلزات گرانبها در اوایل هفته جاری پس از افزایش اخیرنرخ دلار، با کاهش شاخص دلار آمریکا، تقویت شد. همچنین ممکن است بازارهای فلزات با افزایش تقاضا روبرو شوند. معاملات آتی طلا در  دسامبر با 15 دلار و 70 سنت افزایش به1898.00 دلار و هر اونس نقره کمکس دسامبر با 0.606 دلار افزایش به 24.21 دلار رسید.

 

بازارهای سهام جهانی یک شبه در هم آمیختند. شاخص های سهام ایالات متحده در ظهر پائین تر است. خطر گریزی ممکن است به بازار برگردد. اولین مناظره ریاست جمهوری آمریکا بین دونالد ترامپ و جو بایدن سه شنبه شب در کلیولند اوهایو برگزار شد. اگرچه اکثر موافق هستند که بحث ها نظر تعداد کمی از رای دهندگان را تغییر دهد، اما بازار پیش از بحث، که احتمالاً آتش بازی ایجاد کند، کمی محتاط باقی مانده است.

 

Covid-19 هنوز هم به عنوان یک عامل خطر در بازار جهانی در پس زمینه ظاهر می شود. هوای خنک در نیمکره شمالی در راه است و بسیاری بر این باورند که افزایش عفونت ها در ماه های آینده می تواند تجارت را دوباره متوقف کند و هیچ خبری از واکسن موفق درراه نیست.

 

 بازارهای مهم خارج از کشور در اوایل امروز پس از رسیدن به بالاترین سطح دو ماهه در اواخر هفته گذشته، شاهد عقب نشینی اصلاحی مجدد  شاخص دلار آمریکاهستند. قیمت نفت خام نایمکس به شدت پایین آمده و در حدود 38.50 دلار معامله می شود. در همین حال، بازده اسکناس 10 ساله خزانه داری ایالات متحده امروز حدود 0.65 درصد معامله می شود.

برجسته ترین نکته اقتصادی داده های اقتصادی ایالات متحده در این هفته، گزارش ماهانه بیکاری جمعه وزارت کار است. پیش بینی می شود تعداد اصلی حقوق و دستمزد غیر کشاورزی 875،000 و نرخ بیکاری 8.2٪ باشد.

 

از نظر فنی، گاوها (افرادی هستند که سهام ها را بر این باور‌میخرند که قیمت آن رو به افزایش است) معاملات آتی طلا در ماه دسامبر از سود فنی کلی کوتاه مدت برخوردار هستند و اوایل این هفته حرکت خاصی دارند. با این حال، روند نزولی شش هفته ای همچنان در نمودارنوار روزانه برقرار است. هدف بعدی صعودی گاوها، ایجاد وقفه در معاملات آتی اکتبر بالاتر از مقاومت ثابت با 1950.00 دلار است. هدف بعدی نزولی کوتاه مدت خرس ها (افرادی هستند که سهام را میفروشند با این باور که قیمت ‌آن رو‌به‌کاهش است)، پایین آوردن قیمت معاملات آتی به زیر پشتیبانی فنی قوی در پایین ترین سطح سپتامبر یعنی 1،851.00 دلار است. مقاومت در ابتدا 1،910.00 دلار و سپس 1،920.00 دلار مشاهده می شود. اولین حمایت در کمترین قیمت شبانه 1880.80 دلار و سپس در 1،874.00 دلار مشاهده می شود. 

 

گاوهای معاملات آتی نقره دسامبر به طور کلی سودفنی کوتاه مدت را کسب کرده اند. با این حال، نمودارها همچنان در نمودار نوار روزانه روند نزولی دارند. هدف بعدی قیمت صعودی گاوهای نقره، بستن قیمت ها نسبت به مقاومت فنی قوی با 25.00 دلار در هر اونس است. هدف بعدی نزولی برای خرس ها بستن قیمت ها در زیر سطح حمایت کامل در پایین ترین سطح سپتامبر یعنی 21.81 دلار است. مقاومت در ابتدا 24.62 دلار و سپس 25.00 دلار مشاهده می شود. حمایت بعدی در پایین ترین نرخ 23.51 دلار و امروز 23.00 دلار مشاهده می شود.

 

می‌توانید برای آگاهی از آخرین اخبار طلا و سکه و نیز مشاهده ی جدیدترین مقاله ها، به طلای اب شده مراجعه نمایید.

 

1399/7/9,8:15:00 | Talaabshode

دیدگاه خود را به اشتراک بگزارید :

0 / 30