صفحه اصلی

سرمایه گذاری در بازار طلا چگونه است؟

1399/1/31

شاید شما هم جز آن دسته از افرادی باشید که به دنبال فرصت های جدید برای درآمد زایی و سرمایه گذاری می‌گردید ولی نمی‌دانید از کجا شروع کنید و میان گزینه‌های متفاوت سردرگم شده‌اید در این مقاله سعی میکنیم بازار طلا و نحوه ی ورود به آن و چالش‌های پیش روی شما را باهم بررسی کنیم.

سوت چیست؟

1398/12/15

سوت به چه معنی است؟ چرا در بازار طلا از اصطلاح سوت استفاده می‌کنند؟ سوت در بازار طلا به چه معنی است؟

تأثیر گرانی طلا بازار معاملات آب شده، سکه، طلای کاغذی

1398/12/11

باز هم طلا گران شد! با گران شدن طلا شاهد سکه و حتی طلای کاغذی هم باشید!

ارتباط بین قیمت طلا و قیمت دلار

1398/12/11

آیا بین قیمت طلا و قیمت دلار ارتباطی وجود دارد؟ چرا بین این دو رابطه‌ای وجود دارد؟ با ما همراه باشید تا به بررسی دقبق تری بپردازیم.

قمار با طلای کاغذی!

1398/12/11

در این مطلب به بررسی صحبت های کوروش شرفشاهی در مورد بازار طلا و طلای کاغذی می‌پردازیم:

بازار طلا و طلا کاغذی در ایران هیچ ثباتی ندارد.

آیا معاملات کاغذی طلا قانونی است؟

برای سرمایه گذاری در بازار طلا چه راه هایی وجود دارد

1398/12/11

بازار طلا همواره یکی از بازارهای پر طرفدار سرمایه گذاری میان معامله گران بازار سرمایه بوده است. دلایل بسیاری زیادی برای محبوبیت و شهرت این مدل سرمایه گذاری وجود دارد. اما به طور کلی وجود تقاضای همیشگی، عدم محدودیت های معاملاتی و آشنایی بیشتر افراد با ساز و کار این بازار دلیل محبوبیت این مدل سرمایه گذاری بوده است. برخلاف تصور عموم سرمایه گذاری در بازارطلا چندان هم ساده نیست و راه‌های گوناگونی دارد. با طلا اب شده همراه باشید تا شیوه‌های مختلف سرمایه گذاری و کسب سود را باهم بررسی کنیم.

 

طلا و خواص شگفت انگیز آن

1398/10/27

 طلا یکی از گران قیمت ترین و محبوب ترین فلزات موجود در طبیعت است که امروزه در جهان طرفداران بسیاری دارد. اما چه چیزی باعث محبوبیت طلا شده است؟ شاید برای شما هم سوالات بسیاری راجع به این فلز شگفت انگیز به وجود آمده باشد. دراین مقاله قصد داریم 10 حقیقت شگفت انگیز درباره‌ی طلا و خواص منحصر به فرد آن را با شما در میان بگذاریم.

 

 

هر مثقال طلا چند گرم است؟

1398/10/26

آشنایی با واحدهای  اندازه گیری طلا و آموزش محاسبه هر مثقال طلا، قیمت لحظه‌ای طلا 24 عیار و طلا 18 عیار،قیمت روز سکه امامی آنلاین،خرید طلای ابشده،معامله کردن طلای آب شده در پله آهنی بازار بزرگ تهران مرکز خرید و فروش طلا اب شده؛ تلفن: 0912139725902155574161

نکات تهیه‌ طلای اب شده

1398/10/26

پیشتر راجع به نحوه‌ی ذوب طلا و تهیه‌‌ی طلای اب شده نکاتی را گفتیم اگر مایل به دانستن راه‌های تهیه آن هستید به مقاله‌ی چگونه طلا را ذوب کنیم حتما سر بزنید.

قیمت طلا در زمان فروش با عیار 18 محاسبه می‌شود یا 24؟

1398/10/26

یکی از حساس‌ترین بخش‌های بازار طلا در زمان فروش است. بسیاری از دلالان و سودجویان از ناآگاهی فروشندگان سوء استفاده کرده و کالای آن‌ها را با ارزش پایین‌تری خریداری می‌کنند. به همین دلیل دراین پست طلا اب شده قصد داریم تا فوت و فن حساب و کتاب قیمت طلا در زمان فروش را به شما بگوییم تا با اشتباهات ناخواسته حس نکنید سرتان کلاه رفته است. با ما همراه باشید.