صفحه اصلی

خرید و فروش طلای اب شده شنبه ای یا شمشیر دو لبه؟

1399/4/26

یکی از انواع خرید و فروش طلا و سوداگری در بازار سرمایه خرید و فروش طلای اب شده به صورت شنبه ای است. در این مقاله قصد داریم صفر تا صد این نوع معاملات را برایتان بازگو کنیم با ما همراه باشید.

برای خرید و فروش سکه این نکات را بدانید

1399/4/23

در رابطه با اینکه سکه طلا چیست و چرا در خرید و فروش آن سود وجود دارد سوالات زیادی مطرح شده که به بررسی تمامی آنها خواهیم پرداخت. 

خرید و فروش سکه بهار ازادی و نحوه قیمت گذاری و انواع معاملات سکه

1399/4/17

از دیرباز بازار طلا و خرید و فروش سکه یکی از راه های مطمئن و رایج سرمایه گذاری بوده است. کاربرد سکه تمام در داد و ستد و سرمایه گذاری به قدری بالا بوده است که حجم گردش مالی و نقدینگی در خرید و فروش آن حتی از بعضی کالاهای اساسی نیز بالاتر است. امروز در این پست طلای اب شده قصد داریم تا ضمن معرفی مرکز طلا اب شده در بازار تهران برای خرید و فروش سکه به بررسی این نوع سرمایه گذاری بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

 

دلایلی که شما را ترغیب می‌کند طلای اب شده نقدی بخرید!

1399/4/8

یکی از سوالات پرتکراری که درباره‌ی سرمایه گذاری در بازار زرگران مطرح می‌شود این است که خرید طلای اب شده نقدی چه مزایایی دارد؟ در این پست قصد داریم تا مزایا و معایب این مدل سرمایه گذاری را برایتان توضیح دهیم. باما همراه باشید.

 

 

آیا می‌دانید عیار طلای اب شده در ری‌گیری چگونه محاسبه می‌شود؟

1399/3/20

یکی از بازارهای پرتلاطم و پرطرفدارسرمایه گذاری این روزها بازار طلا است. اگر اندکی درگیر این بازار شده باشید حتما تا به حال نام ری گیری و انگ زدن را شنیده‌اید. درمقالات قبلی راجع به این موضوع توضیحاتی ارایه داده‌ایم اما در این پست قصد داریم تا به تفضیل درباره‌ی ری گیری و عیار سنجی طلای اب شده و انگ زدن صحبت کنیم.

 

 

پله اهنی محل معاملات کاغذی و تعیین قیمت طلا

1399/3/10

پله اهنی مکانی در طبقه‌ی فوقانی بازار طلای تهران است که محل اصلی انجام معاملات فردایی سکه و طلای اب شده محسوب می‌شود. از مهرماه امسال که پلیس فعالیت دلالان دلار را در چهارراه و خیابان بازار تهران ممنوع اعلام کرد پله آهنی به مکانی برای تعیین نرخ‌های کاذب طلا، سکه و دلار تبدیل شد.

تفاوت طلای آب شده نقدی و کاغذی

1399/2/14

طلای اب شده به دو صورت نقدی و کاغذی معامله می شود قبل از هر توضیحی ابتدا به این سه سوال پاسخ می‌دهیم: طلای اب شده نقدی چیست؟، طلای اب شده کاغذی چیست؟، طلای اب شده شنبه ای و فردایی چیست؟ در این مقاله سعی داریم انواع معاملات و اصطلاح کاغذی را برای شما به زبان ساده توضیح دهیم.

چگونه با سرمایه کم و قراردادهای اتی وارد بازار طلا و سهام شویم

1399/2/4

آیا می شود با سرمایه کم وارد بازار طلا شویم؟ این کار چطور ممکن است؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا به تفضیل نحوه ورود به بازار سرمایه گذاری را برایتان توضیح دهیم.

چرا طلاهای خود را آب کنیم؟

1399/2/2

چگونه طلاهای خود را اب کنیم؟

اگربالا رفتن قیمت طلا شما را وسوسه کرده است تا جواهرات غیرقابل استفاده ی خود را بفروشید شرکت ها، کارگاه ها و افراد  بی شماری در سراسر دنیا وجود دارند که دوست دارند طلاهای شما را خریداری کنند.

 

قیراط به چه معنی است؟

1399/2/1

همه ی شما در هنگام خرید طلا و جواهرات واژه ی قیراط را شنیده اید ولی آیا تا به حال به این فکر کرده اید که قیراط چیست و ازکجا امده است؟ با ما همراه باشید تا به تفصیل به این پرسش پاسخ دهیم.