صفحه اصلی

فرق بین طلای 24 عیار و 18 عیار در چیست؟

1400/6/18

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به دنبال فهمیدن تفاوت طلای 24 عیار و طلای 18 عیار هستید با ما همراه باشید تا کامل این بحث را برایتان توضیح دهیم. همچنین میتوانید برای معاملات طلای ابشده خود با بهترین قیمت به صورت رسمی و قانونی از طریق وبسایت طلا اب شده اقدام کنید. علاوه بر این، میتوانید با شماره تلفن های 09121397259 و 02155574161 تماس حاصل فرمائید.

طلای سیاه چیست؟ با انواع جواهرات سیاه رنگ آشنا شوید!

1399/12/12

وبسایت طلا اب شده همواره اطلاعات به‌روز و جدیدی از دنیای طلا و سکه، ارز دیجیتال و... را در اختیار شما می‌گذارد. ما در این مقاله قصد داریم یکی از منحصر به‌فرد ترین انواع طلا و جواهرات خاص دنیا را به شما معرفی کنیم که ممکن است تا حدودی حیرت زده شوید! پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید و نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

کارشناسان خبره ما آماده پاسخگوئی به شما عزیزان هستند: 091213972590215557416102155574162

تغییر جریان های مالی دنیا تنها با یک توئیت | ایلان ماسک کیست ؟

1399/12/7

توئیت های ایلان ماسک از اوایل سال ۲۰۲۰ در هدایت نقدینگی تاثیر چشمگیری داشته است و براساس شواهد موجود توییت های این فرد است که اخیرا جریان نقدینگی را در بازارهای مالی بزرگ دنیا تعیین می کند.

رادیوم چیست ؟ با نکات کلیدی در آبکاری رودیم آشنا شوید

1399/11/11

رودیم (rhodium) چیست؟

اول از همه، رادیوم یک فلز گرانبها و با ارزش در جهان است، که میتواند 10 تا 25 برابر قیمت طلا، ارزش گذاری شود. رودیوم یا به انگلیسی rhodium عضوی از خانواده فلز پلاتین است، که به رنگ سفید نقره ای است،از ویژگی های آن می‌توان شفافیتی بالا، ضد خوردگی، سخت تر از طلا و دوامی بالا را نام برد. با این حال، رودیم یک فلز با ساختار شکننده است که به راحتی شکل گرفته نمی‌شود. به همین دلیل از این فلز ارزشمند به تنهایی نمی‌توان برای ساخت کامل یک انگشتر استفاده کرد. اما هنگامی که از رودیم برای آب کاری جواهرات استفاده شود، دوام فلز افزایش پیدا خواهد کرد.

گروه پشتیبانی طلای اب شده همواره به دنبال کمک به شما برای شناخت بهتر فلزات گرانبها، جواهرات و ساخت جواهرات است، در این مقاله ما قصد داریم شما را با فلز ارزشمند رادیوم آشنا کنیم. تا آخر مقاله با ما باشید.

با بهترین راه‌های سرمایه‌گذاری در بازار ایران آشنا شوید !

1399/11/9

سرمایه گذاری عبارت است از تبدیل وجوه مالی به یک یا چند نوع دارایی که برای مدتی در زمان آینده نگهداری خواهد شد. فرصت های سرمایه گذاری زیادی در چهارچوب اقتصاد داخلی ایران وجود دارد که به بررسی آن می پردازیم.

طلا اب شده در خانه | ذوب طلا و رسیدن به طلای اب شده

1399/7/3

مراحل آب کردن طلا چگونه است؟ بیش از نیمی از افراد فرایند ذوب کردن طلا را نمی دانند. در این پست میخواهیم این مراحل را برایتان شرح دهیم.

قیمت گذاری طلای اب شده | قیمت شمش طلا چگونه تعیین می شود

1399/6/31

طلای اب شده چیست و چگونه بر روی آن قیمت می گذارند؟ ما میخواهیم در این پست طلای اب شده تمامی نکاتی که به طلای اب شده مربوط است را برایتان توضیح دهیم.

سکه ضرب شده و سکه نومیسماتیک

1399/6/26

خرید طلا به صورت فیزیکی به روش های گوناگونی انجام پذیراست . خرید جواهرات، سکه و شمش از جمله مثال‌های خرید فیزیکی طلا می‌باشند. در مثال‌های بالا شمش و سکه بهترین گزینه برای نگهداری طلا به صورت فیزیکی است. اگرچه باید هزینه اجرت ساخت آن‌ها نیز لحاظ شود.

هزینه تبدیل طلای خام به سکه اغلب به مصرف‌کننده تحمیل می‌شود. همچنین اکثر فروشندگان سکه به عنوان واسطه هزینه اجرت ساخت را به قیمت‌ها اضافه می‌کنند. با وجود همه این‌ها، سکه همچنان پرطرفدارترین گزینه برای خرید طلا به صورت فیزیکی محسوب می‌شود. بنابراین بررسی ویژگی‌های این کالای پرطرفدار و جذاب و مقایسه انواع آن از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

در ادامه مطلب به بررسی ویژگی‌ها و مقایسه انواع سکه می‌پردازیم. همچنین معرفی سکه نومیسماتیک و آشنایی با ویژگی های آن بخشی از مطلب پیرو را تشکیل می‌دهد.

 

چرا ویروس کووید 19 بر قیمت طلا تاثیر گذاشته و سبب بالا رفتن آن شده است

1399/6/24

عوامل و فاکتورهای موثر بر قیمت طلا

سرمایه‌گذاران از گذشته تا کنون و قبل از شناخته شدن روش‌های متفاوت و پیشرفته برای سرمایه‌گذاری همواره از طلا به عنوان راهی امن و پوششی مطمئن در برابر نابه سامانی های بازار استفاده می‌کردند. اما اکنون با نوسانات به وجود آمده در بازار طلا، سوالات بسیاری برای سرمایه‌گذاران و مردم عادی پیش آمده است. 

به چه دلیل قیمت طلا همواره در حال افزایش است؟

آیا این امر نرمال و طبیعی است؟

آیا سرمایه‌گذاری روی طلا با این قیمت بالا به صرفه است؟

تا چه زمانی روند افزایش قیمت طلا ادامه پیدا می‌کند؟

آیا الان زمان سرمایه‌گذاری روی طلا می‌باشد؟

 

برای پیدا کردن پاسخ سوالات خود ادامه مطلب را مطالعه کنید.

رشد نرخ دلار و سکه - افزایش قیمت دلار و سکه

1399/6/23

دلار به مرز 26 هزار تومان و سکه به 12 میلیون تومان رسید!

قیمت دلار در بازار آزاد به بالاتر از 26 هزار تومان رسیده و نمی‌توان آن را با نرخ‌های صرافی ملی قیاس کرد؛ زیرا این صرافی نمی‌تواند ارزی در اختیار مردم قرار دهد.

آفتاب ‌‌نیوز: دلار مرز 26 هزار تومان و سکه مرز 12 میلیون تومان را رد کرد؛ اتفاقی که این روزها، با وجود خریداران در بازار و نقدینگی‌های سرگردان، انتظار می‌رود ادامه‌دار باشد. کارشناسان و فعالان بازار معتقدند منش اصلی این افزایش نرخ‌ها، وجود نقدینگی است که از بازار سرمایه در پی ریزش‌ها و دوباره خیزبرداشتن آن و ترس عمومی از تکرار تجربه سرمایه‌گذاری در این بازار، خارج شده و به دنبال دیگر دارایی‌هاست.

بازارهای طلا و ارز اولین بازارهایی هستند که نقدینگی را به سوی خود جذب می‌کنند، اما بازارهای مسکن و خودرو نیز در امان نخواهند ماند. کارشناسان توصیه می‌کنند برای جلوگیری از این روند، دولت و بانک مرکزی به فکر افزایش نرخ بهره سپرده‌های بانکی و اوراق بهادار دولتی باشند تا بتوانند نقدینگی موجود در بازار را به سمت دارایی‌های ریالی کم‌ ریسک‌تر هدایت کنند.